Chcemy, abyś był w pełni zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Rozumiemy, że czasem może się zdarzyć, że produkt nie spełni Twoich oczekiwań lub okaże się wadliwy. Dlatego oferujemy przejrzyste zasady dotyczące zwrotów i reklamacji.
ZWROTY TOWARÓW
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby zwrócić produkt:
- skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, informując o chęci zwrotu. Możesz to zrobić drogą mailową : biuro@wodaicieplo.pl
- spakuj produkt w oryginalne opakowanie. Aby cała procedura przebiegła sprawnie dołącz do paczki wypełniony formularz znajdujący się poniżej. Jeśli nie masz możliwości wydruku to zamieść kartkę z odręcznie napisaną informacją o zwracanym towarze. Pamiętaj, aby znalazły się tam Twoje dane wraz z numerem konta, na które mają zostać zwrócone środki.
- wyślij produkt na adres:
Woda i Ciepło Sp. z o.o.
Pro- logis
ul. Bardowskiego 10
03-888 Warszawa
Prosimy pamiętać, że koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Po otrzymaniu przesyłki dokonamy zwrotu środków w ciągu 14 dni na podane konto.
WARUNKI ZWROTU
Zwracany produkt powinien być w stanie niezmienionym- nie może nosić śladów użytkowania. Jeśli produkt był używany lub nie jest kompletny, możemy odmówić przyjęcia zwrotu.
REKLAMACJE
Jeśli produkt posiada wadę fabryczną lub uległ uszkodzeniu w wyniku użytkowania zgodnego z jego przeznaczeniem w okresie gwarancji, masz prawo do złożenie reklamacji. Aby zgłosić reklamację:
- skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta drogą mailową: biuro@wodaicieplo.pl
- możesz skorzystać z gotowego formularza lub opisać problem podając nr zamówienie, krótki opis wady reklamowanego produktu oraz żądania reklamacyjne np. obniżenie ceny, zwrot środków pieniężnych na konto, naprawę lub wymianę na towar wolny od wad
- przygotuj dowód zakupu
- w zależności od sytuacji, poprosimy o przesłanie zdjęć usterki lub odesłanie produktu do naszego magazynu.
O rezultacie reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową w ciągu 14 dni.
Pliki do pobrania
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta- jesteśmy tu, aby pomóc :) Naszym celem jest zapewnienie Ci pełnej satysfakcji z zakupów.
Dziękujemy za zaufanie i zakupy w naszym sklepie!