Masz pytania dotyczące naszego sklepu?
Tutaj znajdziesz odpowiedzi.
Zamówienie
Jak złożyć zamówienie krok po kroku?
Wybrane produkty z naszej oferty, należy dodać do ,,koszyka’’. Jeśli już dodaliśmy wszystkie interesujące nas produkty, należy kliknąć „zrealizuj zamówienie”. Następnie należy uzupełnić dane do wysyłki, wybrać sposób dostawy i formę płatności. Teraz wystarczy nacisnąć przycisk ,,zamawiam i płace’’ i czekać na swoją paczkę. Uwaga! Zamówienie można złożyć:
- bez zakładania konta
- z założeniem konta
- lub logując się na posiadane konto
Ile trwa czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi 24h od momentu zaksięgowania płatności lub 24h od momentu złożenia zamówienia z opcją pobrania. O postępach w realizacji zamówienia będziemy Cię informować drogą mailową.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Nie realizujemy zamówień telefonicznych.
Anulowanie nieopłaconego zamówienia.
Nie musisz nic robić – Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 3 dniach.
Anulowanie opłaconego zamówienia.
W celu anulowania opłaconego zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Po sprawdzeniu przez nas na jakim etapie jest realizacja zamówienia otrzymasz dalsze informacje.
Jak mogę wykorzystać swój kod rabatowy?
W trakcie składania zamówienia, po przejściu z ,,koszyka’’ do ,,kasy’’, należy wpisać kod rabatowy w wyznaczonym polu. Kodów rabatowych nie można użyć na produkty z kategorii promocja i wyprzedaż. Ponadto, dotyczą one wyłącznie klientów detalicznych.
Wysyłki i płatności
Jaki jest koszt dostawy zamówienia?
Zamówienia o wartości 80PLN gwarantują darmową dostawę.
Koszt dostawy zamówień o mniejszej wartości w granicach Polski wynosi: 17,00 PLN – paczkomat InPost oraz 18,00 PLN przesyłka kurierska i 21,00 PLN za pobraniem. DPD przesyłka kurierska lub odbiór w punkcie - 24,00 PLN + 3PLN jeśli zamówienie jest za pobraniem.
W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?
- szybkie przelewy online BLIK i karty
- płatności on-line
- przedpłata (przelew tradycyjny)
- płatność przy odbiorze ( + 3PLN)
Nie udało mi się opłacić zamówienia. W jaki sposób mogę dokończyć transakcję?
W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia widnieją dane adresowe i numer konta bankowego, pod które należy przelać należną kwotę (dokładna kwota należności również jest podana w mailu)
Jeśli nadal nie udało się sfinalizować płatności, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, w celu zmiany sposobu opłacenia zamówienia.
Czy realizujecie wysyłkę zagraniczną? Jakie są jej koszty?
Nie realizujemy wysyłek zagranicznych.
Reklamacje i zwroty
Tak, istnieje możliwość zwrotu towaru. Jeśli chcesz zwrócić produkt lub całe zakupy możesz to zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Przejdź do zakładki reklamacje i zwroty.
Przejdź do zakładki reklamacje i zwroty.
Informacje o produkcie
Gdzie znajduje się tabela rozmiarów?
Tabela rozmiarów znajduje się na stronie danego towaru w galerii zdjęć.
Z jakich materiałów wykonany jest dany produkt?
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie danego towaru w opisie produktu.
Nie znalazłaś/-eś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem:
biuro@wodaicieplo.pl lub zadzwoń (+48) 735 251 771
Rozwiejemy Twoje wątpliwości najszybciej jak to możliwe
od pon. do pt. w godzinach od 8:00 do 16:00.