Masz pytania dotyczące naszego sklepu?

Tutaj znajdziesz odpowiedzi.

Zamówienie

Wybrane produkty z naszej oferty, należy dodać do ,,koszyka’’. Jeśli już dodaliśmy wszystkie interesujące nas produkty, należy kliknąć „zrealizuj zamówienie”. Następnie należy uzupełnić dane do wysyłki, wybrać sposób dostawy i formę płatności. Teraz wystarczy nacisnąć przycisk ,,zamawiam i płace’’ i czekać na swoją paczkę. Uwaga! Zamówienie można złożyć:

  • bez zakładania konta
  • z założeniem konta
  • lub logując się na posiadane konto

Czas realizacji zamówienia wynosi 24h od momentu zaksięgowania płatności lub 24h od momentu złożenia zamówienia z opcją pobrania. O postępach w realizacji zamówienia będziemy Cię informować drogą mailową.

Nie realizujemy zamówień telefonicznych.

Nie musisz nic robić – Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 3 dniach.

W celu anulowania opłaconego zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Po sprawdzeniu przez nas na jakim etapie jest realizacja zamówienia otrzymasz dalsze informacje.

W trakcie składania zamówienia, po przejściu z ,,koszyka’’ do ,,kasy’’, należy wpisać kod rabatowy w wyznaczonym polu. Kodów rabatowych nie można użyć na produkty z kategorii promocja i wyprzedaż. Ponadto, dotyczą one wyłącznie klientów detalicznych.

Wysyłki i płatności

Zamówienia o wartości 80PLN gwarantują darmową dostawę.

Koszt dostawy zamówień o mniejszej wartości w granicach Polski wynosi: 17,00 PLN – paczkomat InPost oraz 18,00 PLN przesyłka kurierska i 21,00 PLN za pobraniem. DPD przesyłka kurierska lub odbiór w punkcie - 24,00 PLN + 3PLN jeśli zamówienie jest za pobraniem.

  • szybkie przelewy online BLIK i karty
  • płatności on-line
  • przedpłata (przelew tradycyjny)
  • płatność przy odbiorze ( + 3PLN)

W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia widnieją dane adresowe i numer konta bankowego, pod które należy przelać należną kwotę (dokładna kwota należności również jest podana w mailu)

Jeśli nadal nie udało się sfinalizować płatności, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, w celu zmiany sposobu opłacenia zamówienia.

Nie realizujemy wysyłek zagranicznych. 

Reklamacje i zwroty

Tak, istnieje możliwość zwrotu towaru. Jeśli chcesz zwrócić produkt lub całe zakupy możesz to zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Przejdź do zakładki reklamacje i zwroty.

Przejdź do zakładki reklamacje i zwroty.

Informacje o produkcie

Tabela rozmiarów znajduje się na stronie danego towaru w galerii zdjęć.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie danego towaru w opisie produktu.




Nie znalazłaś/-eś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem:

biuro@wodaicieplo.pl lub zadzwoń (+48) 735 251 771

Rozwiejemy Twoje wątpliwości najszybciej jak to możliwe
od pon. do pt. w godzinach od 8:00 do 16:00.

ładuję....